Par IKEA

Kā es varu uzzināt par darba iespējām IKEA?

Ja esi komunikabls, aizrautīgs, tev patīk darbs ar klientiem un vēlies strādāt komandā, sazinies ar mums vai uzzini par vakancēm sadaļā Darbs IKEA.

Kur ir ražotas IKEA preces?

Mūsu preces ražo vairāk nekā 2000 piegādātāji vairāk nekā 50 valstīts.  Mūsu precēm ir labs dizains un augsta kvalitāte, un tām ir izteikti zviedrisks un skandināvisks raksturs.  Zemu cenu varam piedāvāt, jo preces iepakojam plakanajā iepakojumā, kas ļauj racionāli plānot piegādes, klientiem pašiem paņemt preces no plauktiem un vest mājās. Uz visām mūsu precēm ir zīme, kas apliecina, ka dizainu un kvalitāti nodrošina “IKEA of Sweden”.

Kam pieder IKEA koncepts?

Pirmo IKEA veikalu atvēra Zviedrijā, un pašlaik visā pasaulē IKEA veikali darbojas pēc franšīzes modeļa. IKEA koncepta īpašnieks un franšīzes turētājs ir “Inter IKEA Systems B.V.”, kas atrodas Delftā, Nīderlandē. Kopumā dažādiem franšīzes ņēmējiem ir IKEA veikali 62 pasaules valstīs.

Vai es varu izplatīt IKEA preces?

IKEA pieredzi neveido tikai preces, bet gan viss tirdzniecības koncepts kopumā. Lai tas būtu pilnīgs, nedrīkst iztrūkt neviens ķēdes posms. Tādēļ IKEA preces pārdod tikai IKEA veikalos, kuru franšīzes devējs ir “Inter IKEA Systems B.V.”.

Kāda ir IKEA biznesa ideja?

IKEA biznesa ideja ir piedāvāt plašu klāstu laba dizaina un funkcionālu mājokļa labiekārtošanas preču par tik zemu cenu, lai tās var atļauties pēc iespējas vairāk cilvēku.

Dāvanu kartes

Kā es varu iegādāties IKEA dāvanu karti?

IKEA dāvanu karti var iegādāties IKEA veikalā Rīgā.

Vai visa dāvanu kartes summa jāiztērē vienā reizē?

Ar dāvanu karti var veikt vairākus pirkumus.

Kā varu pārbaudīt IKEA dāvanu kartes atlikumu?

Dāvanu kartes atlikumu var pārbaudīt IKEA veikalā Rīgā.

Vai varu IKEA dāvanu karti izmantot pirkumiem tiešsaistē?

Pašlaik dāvanu karti nav iespējams izmantot pirkumiem interneta veikalā.

Vai IKEA dāvanu karti var izmantot veikalos citās valstīs?

Latvijā iegādātu dāvanu karti var izmantot tikai pirkumiem IKEA veikalā Rīgā.

Maksa par pasūtījumu apstrādi

Kāpēc tiek piemērota maksa 3,99 € apmērā par pasūtījuma apstrādi?

Maksa par pasūtījumu apstrādi ir domāta, lai segtu noliktavas uzturēšanas un pasūtījuma sagatavošanas izmaksas. Maksu piemēro pirkumiem internetā, ja pasūtījuma summa ir mazāka par 100 €. Ja summa ir 100 € vai vairāk, maksu par pasūtījuma apstrādi nepiemēro. Tāpat papildu maksu nepiemēro, iepērkoties IKEA veikalā klātienē.

Pirkumi tiešsaistē

Kur es varu saņemt savu tiešsaistē noformēto pirkumu?

Tiešsaistē noformēto pirkumu var saņemt IKEA veikalā Rīgā.

Vai preču cenas tiešsaistē ir tādas pašas kā veikalā?

Jā, preču cenas ir vienādas gan veikalā, gan tiešsaistē.

Vai varu mainīt vai atcelt savu tiešsaistē noformēto pasūtījumu?

Jā, tas ir iespējams. Lai atceltu tiešsaistē noformēto pasūtījumu, sazinies ar klientu apkalpošanas nodaļu, zvanot pa telefonu +371 63301000 (darba dienās no 9.00–18.00 un nedēļas nogalēs no 10.00–18.00) vai rakstot uz e-pastu info@IKEA.lv.

Vai preču piegāde ir iespējama visā Latvijā?

Jā, preces piegādājam visā Latvijas teritorijā. Uzzini vairāk

Kādas preces nevar iegādāties tiešsaistē?

Tiešsaistē nevar iegādāties persiešu paklājus, augus un atsevišķus pārtikas produktus.

Vai mazās tiešsaistē pasūtītās preces būs iepakotas atsevišķos maisiņos?

Nē. Vienreizlietojamo plastmasas maisiņu patēriņa samazināšana ir viens no veidiem, kā varam rūpēties par dabu. Šī iemesla dēļ pircējiem piedāvājam izturīgus un atkārtoti lietojamus iepirkumu maisus un papīra maisus.

Kā var norēķināties par pirkumiem?

Mēs pieņemam visas populārākās debetkartes un kredītkartes, tostarp, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro un UnionPay. Norēķināties var arī šādās internetbankās: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor.

Kā varu veikt maksājumu mājas lapā?

Kad esi gatavs doties uz pirkuma apmaksu, seko norādēm, lai varam apstiprināt visus nepieciešamos datus, tostarp maksājuma autorizāciju. Pēc tam e-pastā saņemsi pasūtījuma apstiprinājumu.

Vai es varu pasūtīt preces no citas valsts IKEA veikala?

Nē, preces no citu valstu IKEA veikaliem uz IKEA Rīgas veikalu pasūtīt nevar.

Vai varu iegādāties preces tiešsaistē, ja neesmu IKEA Family biedrs?

Pirkumu IKEA mājas lapā var veikt tikai reģistrēti lietotāji, taču, lai iegādātos preces, tev nav jābūt IKEA Family kluba biedram.

Vai pēc pirkuma veikšanas tiešsaistē, es saņemšu pasūtījuma apstiprinājumu?

Jā, mēs tev nosūtīsim pasūtījuma apstiprinājumu gan uz norādīto tālruņa numuru, gan e-pastu.

Cik ilgā laikā pēc pirkuma veikšanas tiešsaistē varēšu saņemt pasūtījumu?

Veicot pirkumu tiešsaistē, mēs tevi informēsim par konkrētā pasūtījuma izpildes laiku. Šī informācija tiek norādīta pirms apmaksas veikšanas.

Kā rīkoties, ja, veicot apmaksu par pirkumu tiešsaistē, mana maksājumu karte netiek pieņemta?

Pārbaudi savas maksājumu kartes limitu un pārliecinies, vai tavai kartei ir aktivizēta drošas iepirkšanās tiešsaistē funkcija. Ja šie iestatījumi ir pareizi, taču joprojām nevari norēķināties par pirkumu tiešsaistē, sazinies ar savu banku.

Samaksa

Kādi norēķinu veidi iespējami IKEA veikalā?

Veikalā ir iespējami gan skaidras naudas, gan bezskaidras naudas norēķini. Mēs pieņemam visas populārākās debetkartes un kredītkartes, tostarp, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro un UnionPay.

Kā varu veikt maksājumu mājas lapā?

Kad esi gatavs doties uz pirkuma apmaksu, seko norādēm, lai varam apstiprināt visus nepieciešamos datus, tostarp maksājuma autorizāciju. Pēc tam e-pastā saņemsi pasūtījuma apstiprinājumu.

Kā rīkoties, ja veikalā neizdodas veikt maksājumu ar karti?

Pārbaudi savas kartes maksājumu limitu. Ja attiecīgie iestatījumi iestatījumi ir pareizi, taču joprojām nevari norēķināties par pirkumu, sazinies ar savu banku.

Pakalpojumi

Kādus vēl pakalpojumus varu saņemt IKEA?

Esam parūpējušies, lai pats vari preces ērti paņemt, vest mājās un salikt. Taču, ja vēlies ietaupīt laiku un enerģiju, varam tev palīdzēt. Tavai ērtībai piedāvājam šādus pakalpojumus:

Uzzini vairāk par IKEA pakalpojumiem.

Kādus pakalpojumus varu pieteikt tiešsaistē?

Pašlaik tiešsaistē vari pieteikt preču piegādi

Vai varu mainīt piegādes datumu?

Piesakot preču piegādes pakalpojumu, vari izvēlēties sev ērtāko piegādes laiku. Ja nepieciešama palīdzība, sazinies ar Klientu apkalpošanas nodaļu, zvanot pa telefonu +371 63301000 (darba dienās no 9.00–18.00 un nedēļas nogalēs no 10.00 –18.00) vai rakstot uz e-pastu info@IKEA.lv.

Kā rīkoties, ja nav piegādātas visas pasūtītās preces vai tās ir bojātas?

Sazinies ar Klientu apkalpošanas nodaļu, zvanot pa tālruni +371 63301000 (darba dienās no 9.00–18.00 un nedēļas nogalēs no 10.00 –18.00) vai rakstot uz e-pastu  info@IKEA.lv.

Atpakaļatdošana un preces ar defektiem

Vai varu nopirktās preces atdot atpakaļ?

IKEA ir elastīga preču atpakaļatdošanas politika. Iegādātās preces vari atdot atpakaļ 90 dienu laikā. Pirkuma brīdī uzrādot IKEA Family karti, iegādātās preces var atdot atpakaļ 365 dienu laikā. Uzzini vairāk

Vai varu atdot atpakaļ citā valstī IKEA veikalā iegādātas preces?

Nē, atpakaļ atdot iespējams tikai IKEA Latvijas veikalā iegādātās preces. Izņēmuma gadījums ir tikai tās preces, uz kurām tiek attiecināti oficiālie, globāli izsludinātie atsaukuma gadījumi.

Kā rīkoties, ja precei nav pievienota montāžas instrukcija?

Montāžas instrukcijas pieejamas tiešsaistē. Apskati preci internetā, klikšķini uz sadaļas “Montāžas norādījumi/ dokumenti” un tur atradīsi nepieciešamo informāciju.

Kur varu atrast informāciju par precēm, kas atsauktas no tirdzniecības?

Par precēm, kas atsauktas no tirdzniecības, vari uzzināt te.

Kur vērsties sūdzību gadījumā?

Ja tev ir sūdzības par mūsu precēm vai pakalpojumiem, sazinies ar Klientu apkalpošanas nodaļu. Mēs labprāt tevi uzklausīsim un palīdzēsim atrisināt situāciju.

IKEA Family

Cik maksā dalība IKEA Family klubā?

Dalība IKEA Family klubā neko nemaksā. Turklāt, lai saņemtu IKEA Family karti, tev nekas nav jāpērk.

Kādas ir IKEA Family kluba biedru priekšrocības?

IKEA Family kluba biedri bauda priekšrocības, bonusus un dažu labu pārsteigumu.

  • Bezmaksas kafija vai tēja. Iepērkoties Zviedru restorānā tikai par 1 €, darba dienās vari baudīt silto dzērienu bez maksas.
  • Ikmēneša īpašie piedāvājumi. Izmanto iespēju iegādāties IKEA preces par īpašu cenu. Meklē IKEA Family piedāvājumu marķējumu zilā krāsā veikalā un tiešsaistē.
  • Preču apdrošināšana pret nejaušiem bojājumiem. 90 dienu laikā no pirkuma brīža apmainīsim preci pret jaunu, ja transportēšanas laikā no veikala tā būs sabojāta.
  • Esi pirmais IKEA izpirkšanā. Tikai IKEA Family lojalitātes programmas dalībnieki var iegādāties izpārdošanas preces dienu pirms citiem.
  • Vairāk prieka bērniem. Uzrādot IKEA Family karti, uzturēšanās rotaļu istabā Småland ir par 30 minūtēm ilgāka (uzturēšanas ilgumu var ietekmēt bērnu skaits rotaļu istabā).
  • Spēles un dāvanas. Vai tev patīk dažādas spēles un loterijas tikpat ļoti, cik mums? Laiku pa laikam sarīkojam tās par prieku sev un tev. 
Kā kļūt par IKEA Family kluba biedru?

Lai kļūtu par IKEA Family kluba dalībnieku, aizpildi reģistrācijas veidlapu (jānorāda tikai e-pasta adrese) vai izveido IKEA kontu un atzīmē, ka vēlies kļūt par IKEA Family kluba dalībnieku. Veidlapa ir pieejama tīmekļa vietnē www.IKEA.lv. Pēc reģistrācijas uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta apstiprinājuma vēstule. Apstiprini savu e-pasta adresi, un mēs uz to nosūtīsim digitālo karti un pievienosim to tavam IKEA kontam. Digitālā karte apliecina, ka esi IKEA Family kluba dalībnieks.

Cik bieži saņemšu informāciju savā e-pastā?

IKEA Family izsūta informāciju e-pastā 4–5 reizes mēnesī.

Vai manu karti drīkst lietot mani ģimenes locekļi, draugi vai paziņas?

IKEA Family karti drīkst lietot tikai kartes turētājs vai kartes turētāja tuvs ģimenes loceklis. Tavi paziņas var saņemt paši savu IKEA Family karti – tam vajadzēs tikai minūti.

Vai var saņemt karti kāda radinieka (drauga) vārdā?

Nē. Karti izsniedz tikai turētājam.

Kad aktivizē digitālo karti?

Digitālā karte tiek aktivizēta brīdī, kad tā tiek nosūtīta e-pastā.

Kā rīkoties, ja pazaudēju savu IKEA Family digitālo vai plastikāta karti?

Ja esi pazaudējis savu IKEA Family karti un vēlies jaunu, digitālo karti vari lejupielādēt savā IKEA kontā vai saņemt, vēlreiz ierakstot savu e-pasta adresi IKEA Family reģistrācijas veidlapā. Jaunu digitālo IKEA Family karti saņemsi dažu sekunžu laikā. Ja saņem IKEA Family jaunumus savā e-pastā, piekļuvi digitālajai kartei atradīsi arī šajos sūtījumos.

Kādas īpašas cenas piedāvājam IKEA Family kluba dalībniekiem? Vai tās attiecas uz visām IKEA precēm?

Atšķirība starp preces standarta un IKEA Family īpašo cenu var būt dažāda – tā ir atkarīga no konkrētās preces. IKEA Family kluba īpašie piedāvājumi mainās katru mēnesi, un tie ir marķēti zilā krāsā gan veikalā, gan tiešsaistē. Lai iegādātos preces ar atlaidi, pirkuma brīdī uzrādi savu IKEA Family karti kasē vai, iepērkoties tiešsaistē, pieraksties savā IKEA kontā.

Kā uzzināt par jaunākajiem IKEA Family ikmēneša piedāvājumiem?

Lai saņemtu informāciju par jaunākajiem IKEA Family piedāvājumiem, piesakies jaunumu saņemšanai e-pastā.

Kāpēc uzrādīt karti, ja nepērku preces par īpašo IKEA Family cenu?

Norēķinoties par pirkumiem un uzrādot IKEA Family karti, uz precēm attiecina apdrošināšanu pret nejaušiem bojājumiem pārvadājot. Turklāt informācija par veiktajiem pirkumiem palīdzēs sagatavot aktuālus un tieši tev interesantus piedāvājumus.

Vai IKEA Family karte ir derīga visās valstīs?

IKEA Family karti var lietot tikai tajā valstī, kurā tā izsniegta. Ja dalībai IKEA Family klubā esi reģistrējies Latvijā, karte ir derīga tikai Latvijā.

Kā varu veikt izmaiņas IKEA Family kartes datos vai slēgt kontu?

Visus profila datus, piemēram, vārdu, adresi, kontaktinformāciju, mārketinga izvēlnes un piekrišanu saņemt piedāvājumus par IKEA Family spēlēm vai konkursiem var mainīt tiešsaistē, pierakstoties savā IKEA kontā.

Kā veikt izmaiņas mārketinga izvēlnēs?

Mums rūp tavs privātums, tāpēc vari mainīt mārketinga izvēlnes tiešsaistē, pierakstoties savā IKEA kontā. Ja nevēlies no mums saņemt e-pasta vēstules, vari atteikties no jaunumu saņemšanas, noklikšķinot uz attiecīgā lauka, kas redzams katras jaunumu vēstules beigās.

Kā pieteikt preču apdrošināšanu?

Lai varētu pieteikt apdrošināšanas pakalpojumu, veicot pirkumu, jāuzrāda IKEA Family karte. Ja prece transportēšanas laikā ir bojāta, 90 dienu laikā no pirkuma veikšanas dodies uz IKEA veikalu un ņem līdzi bojāto preci, IKEA Family karti un pirkuma čeku. Bezmaksas apdrošināšana ir spēkā jebkurai precei neatkarīgi, vai tā iegādāta par standarta vai IKEA Family īpašo cenu.

Vai IKEA Family karte jāuzrāda arī tad, ja nepērku kluba īpašos piedāvājumus?

Jā, IKEA Family karti ir vērts uzrādīt vienmēr. Tavi ieguvumi: 

  • bezmaksas apdrošināšanas pret nejaušiem bojājumiem transportēšanas laikā;
  • iespēja atdot atpakaļ preces 365 dienu laikā;
  • varēsim sagatavot tieši tev interesantus un piemērotus piedāvājumus.
Vai kasieris var redzēt manu IKEA Family kartes numuru, ja pasaku savu e-pasta adresi?

Diemžēl kasieris nevar redzēt šādu informāciju. Ir vairākas iespējas, kā rīkoties. 

  • Tu vari lejuplādēt IKEA Family digitālo karti dažu sekunžu laikā, ierakstot savu e-pasta adresi šajā saitē: www.IKEA.lv/client/quickfamily.
  • Tava IKEA Family digitālā karte ir redzama katras jaunumu vēstules beigās. Kasieris var noskenēt QR kodu no telefona.
  • Pievieno digitālo karti Apple vai Android mobilajam makam no IKEA konta un uzrādi to kasierim.
Kā varu atteikties no dalības IKEA Family klubā?

Protams, mums būtu bezgala žēl atvadīties no tevis, taču, ja esi nolēmis pārtraukt dalību IKEA Family klubā, pieraksties savā kontā un dzēs to vai sazinies ar Klientu apkalpošanas nodaļu, rakstot e-pastu uz info@IKEA.lv.

Vai pietiek tikai reģistrēties IKEA kontā, lai varētu izmantot visas IKEA Family kluba priekšrocības?

Izveidojot IKEA kontu, atzīmē, ka vēlies kļūt par IKEA Family kluba biedru.

Vai IKEA Family cenas ir spēkā arī pirkumiem tiešsaistē?

Īpašie piedāvājumi un cenas ir spēkā pirkumiem tiešsaistē tikai tad, ja esi atzīmējis, ka vēlies kļūt par IKEA Family kluba biedru.

Kā rīkoties, ja savā kontā neatrodu IKEA Family digitālo karti?

Pieraksties savā IKEA kontā, sekojot saitei www.IKEA.lv/client, un noklikšķini uz "Pievienoties IKEA Family klubam".

Ja man nav digitālās kartes, vai varu izmantot savu plastikāta karti?

Jā! Dalību IKEA Family klubā apliecina gan digitālā, gan plastikāta karte.

Ja man ir gan digitālā karte, gan plastikāta karte, vai tās ir vienlīdzīgas?

Ja plastikāta kartes turētājs lejupielādē digitālo karti savā IKEA kontā, digitālās kartes numurs būs tāds pats, kā plastikāta kartei. Abu karšu veidu lietotājiem ir vienādas priekšrocības.

IKEA veikals

Kāda ir IKEA veikala adrese?

Biķeru iela 2, Dreiliņi, Stopiņu pagasts, Ropažu novads.

Kāpēc dažreiz preces nav pieejamas?

Reizēm noteiktu preču lielā pieprasījuma un piegāžu grafika dēļ tās kādu laiku var nebūt pieejamas. Parasti varam prognozēt, kad prece atkal būs piedāvājumā. Pirms veikala apmeklējuma vari tiešsaistē pārbaudīt preces pieejamību, lai būtu drošs, ka prece veikalā būs.

Vai varu nākt uz veikalu ar mājdzīvnieku?

Mums patīk mājdzīvnieki, tomēr drošības apsvērumu dēļ veikalā ar dzīvniekiem ienākt un uzturēties nav atļauts. Izņēmums, protams, ir suņi–pavadoņi, kas pavada, piemēram, neredzīgu cilvēku.

IKEA plānošanas un preču pasūtīšanas vieta Liepājā

Kāda ir IKEA plānošanas un preču pasūtīšanas vieta Liepājā adrese un kontakti?

Ezermalas iela 3C, Liepāja, LV-3401 Detalizētāku kontaktinformāciju lūdzu skatīt šeit.

Kāds ir IKEA plānošanas un preču pasūtīšanas vietas Liepājā darba laiks?

IKEA plānošanas un preču pasūtīšanas vietas darba laiks
I–VI: 10.00–20.00
VII: 10.00–14.00

Darba laiks svētkos
1.01., 24.06. un 25.12. – slēgts.
18.11., 24.12. un 31.12. – saīsinātais darba laiks: plkst. 10.00–18.00.

Kādus pakalpojumus ir iespējams saņemt IKEA plānošanas un preču pasūtīšanas vieta Liepājā?

IKEA Liepāja nodrošinās visus IKEA pakalpojumus, kādi Latvijā ir pieejami, piemēram, preču piegādi, mērīšanu, montāžu, uzstādīšanu un citus pakalpojumus. Tāpat privātajiem un biznesa klientiem tiks piedāvāti interjera dizaina pakalpojumi. Piedāvājam interneta veikala pasūtījumu saņemšanu un iespēju uz vietas pasūtīt nepieciešamo.
Plašāk par pakalpojumiem var iepazīties šeit.

Ar ko IKEA plānošanas un preču pasūtīšanas vieta atšķiras no IKEA veikala Rīgā?

IKEA plānošanas un pasūtīšanas vieta salīdzinājumā ar veikalu ir mazāka formāta. Plānošanas un preču pasūtīšanas vietas mērķis ir piedāvāt pircējiem viegli pieejamu un iedvesmojošu vietu, kur iegūt atbalstu mājokļa labiekārtošanas risinājumu plānošanā, izveidojot mēbeļu kombinācijas, kas atbilstu individuālām vajadzībām un mēriem. Pircēji varēs saplānot virtuves iekārtas, skapjus, vannasistabas un citas mēbeles.

Vai plānošanas un preču pasūtīšanas vietā ir pieejamas preces tūlītējai iegādei?

Jā, īpaši izvēlētu preču daudzums būs pieejams arī tūlītējai iegādei.
Ar tūlītējai iegādei pieejamo preču klāstu ir iespējams iepazīties šeit.

Vai plānošanas un preču pasūtīšanas vietā Liepājā ir iespējama preču atpakaļ atdošana?

Jā, Liepājas plānošanas un preču pasūtīšanas vietā ir iespējama to preču atpakaļ atdošana, kas iepriekš iegādātas IKEA veikalā Rīgā vai IKEA plānošanas un preču pasūtīšanas vietā Liepājā. Preces, kas ir iegādātas ārpus Latvijas teritorijas nebūs iespējams atpakaļ atgriezt.
Vairāk par preču atpakaļ atdošanas noteikumiem, lūdzu lasīt šeit.

Rotaļu istaba Småland

Kas ir Småland?

Småland ir bērnu rotaļu istaba IKEA veikalā. Lai vecāki varētu netraucēti iepirkties, mēs labprāt parūpēsimies par bērnu pieskatīšanu un drošību.

Kur atrodas rotaļu istaba Småland?

Tā atrodas veikala 1. stāvā netālu no ieejas.

Cik ilgi bērns var uzturēties rotaļu istabā Småland?

Visi bērni rotaļu istabā var spēlēties vienu stundu. Uzrādot IKEA Family karti, rotaļāšanās laiks ir par 30 minūtēm ilgāks (uzturēšanas ilgumu var ietekmēt bērnu skaits rotaļu istabā). Rotaļu istabā vienlaicīgi var uzturēties līdz 20 bērniem

Vai rotaļu istabā ir kādi īpaši noteikumi?

Lai nodrošinātu patīkamu uzturēšanos rotaļu istabā Småland, visiem apmeklētājiem lūdzam ievērot dažus noteikumus:

  • ieeja rotaļu istabā Småland ir tikai zeķēs;
  • pirms ieiešanas rotaļu istabā personīgās rotaļlietas, ēdienus un dzērienus lūgsim atstāt īpašā individuālā kastē;
  • lai netiktu apdraudēta sava un citu apmeklētāju veselība, aicinām rotaļu istabu neapmeklēt, ja ir konstatētas kādas vīrusu vai citas infekcijas slimības.
Kāda vecuma bērniem paredzēta rotaļu istaba Småland?

Tā ir domāta bērniem vecumā no 3 līdz 7 gadiem. Ja rodas šaubas par bērna vecumu, IKEA darbinieks var lūgt par bērnu atbildīgajam pieaugušajam dokumentāli apstiprināt bērna vecumu.

Vai rotaļu istaba Småland ir piemērota bērniem ar speciālām vajadzībām?

Rotaļu istabā gaidām visus bērnus. Tomēr lūgsim bērnu ar speciālām vajadzībām vecākus vai pavadošās personas dalīties ar informāciju, kas darbiniekam būtu jāzina, lai uzturēšanās rotaļu istabā bērnam būtu patīkamām emocijām bagāta, kā arī, lai nodrošinātu bērna labsajūtu un drošību.

Vai pieaugušais var apmeklēt rotaļu istabu Småland kopā ar bērnu?

Nē, bērni apmeklē rotaļu istabu Småland bez vecākiem un citiem pieaugušajiem. Neraizējies, mūsu darbinieki par bērniem rūpēsies nevainojami.

Vai, uzturoties rotaļu istabā Småland, bērnu pabaros?

Tā kā katram bērnam ir atšķirīgi ēšanas paradumi un uzturēšanas laiks rotaļu istabā nav ilgs, pārtika netiek piedāvāta. Pēc bērna lūguma ir pieejams ūdens.

Vai es varu atstāt veikalu, kamēr bērns atrodas rotaļu istabā Småland?

Vecāki vai aizbildņi nedrīkst atstāt IKEA veikalu, kamēr bērns uzturas rotaļu istabā Småland.

Plānotāji

Vai ir pieejami tiešsaistes rīki, kas man palīdzētu pasūtījuma plānošanā?

Mums ir vairāki tiešsaistes plānotāji, kas taviem sapņiem par mājokļa labiekārtošanu piešķirs formu un veidolu. Plānotājos vari izmēģināt dažādas krāsas, stilus, izmērus un izvietojumu, lai izveidotu savu ideālo virtuvi, vannasistabu, skapi vai plauktu kombināciju. Izplānoto dizainu vari apstatīt 3D formātā, kā arī saglabāt un izdrukāt visu preču sarakstu, lai atvieglotu pasūtījuma veikšanu. Uzzini vairāk

Vai plānotājus varu lietot planšetē vai mobilajā telefonā?

Visi plānotāji, izņemot virtuves plānotāju, PAX un BESTÅ skapju un plauktu plānotāju, darbojas arī mobilajās ierīcēs.

Kā rīkoties, ja mans plānošanas rīka konts ir bloķēts?

azinies ar mums, rakstot uz e-pastu info@ikea.lv, un mēs no jauna aktivizēsim tavu kontu.

Sponsorēšana un labdarība

Uzzini vairāk šeit.

Uz augšu
+
X

Paziņojumi par to, ka prece atkal ir pieejama

Uzzini pirmais, kad [itemName] atkal varēs iegādāties:

Gatavs! Atliek vien sagaidīt paziņojumu.

Kad [itemName] atkal varēs iegādāties, tu saņemsi e-pastu